Tjolahopp!

Så var även denna dag slut och så åxå jag! Börjar känna av magkatarren mer och mer, inte bra… Har absolut inte varken tid eller lust att bli sjuk!!

Fick en fin överraskning när jag kom hem från jobbet, allt mockat i stallet och ett paket stod och väntade! Jag älskar överraskningar! Den här gången var det Linda som låg bakom de🙂 Fick schampo och balsam perfekt till mitt hår och stigbygelpåsar till min nya sadel, sååå kul!
Vilka bra hyresgäster jag har, Daniel M också såklart🙂 Tack för att ni hjälper mej🙂

Provridit häst idag också, alltid lila kul🙂

20130313-214727.jpg

4 thoughts on “Tjolahopp!

Kommentera

