Måndag

Har ju inte känt mej helt i toppform under helgen… Men åkte ändå på jobbet idag, kände mej mycket bättre imorse! Nu när jag kom hem tog bensinen slut.., men har ändå två hästar kvar som behöver motioneras och några boxar att mocka, puh. Daniel har iaf varit snäll och ridit de andra två, skönt!

Jaha, det är väl bara att sätta igång! Har jag någon tid och energi kvar fixar jag lite film från träningen när jag kommer in från stallet…🙂

20130318-152857.jpg
Linda var min beridare när vi var borta, hon är van sin häst på 162, tror hon tyckte Fleur var en aning större… Åt alla håll😉

Kommentera

