Pannkakor mot Grevagården

Sitter i lastbilen påväg till Grevagården, har precis ätit några kalla pannkakor till kvällsmat som mamma så snällt fixade till oss. Känner mej faktiskt lite som en pannkaka åxå… E trött.
Var verkligen tvungen att rida hästarna i ridhus idag, för att få ett schysst utgångsläge imorn. Så vi stannade till i Arvika så jag fick rida genom alla hästar ordentligt, jobbigt att det blev så sent men superskönt att få det gjort! Å alla tre kändes mjuka och fina till sist. Klockan närmar sej tolv och vi har en bit kvar, just nu längtar jag tills jag får lägga huvudet på kudden.. Vi har varit i kontakt med Grevagården så de vet att vi kommer sent, vi har fått våra boxnummer och jag tror jag vet vart de ligger, skönt vi har varit där tidigare så man känner till lite grann.

Imorn går Zinta, Uno och Fleur 120. Sen får vi se vilka klasser de får gå resten av helgen, beror på formen🙂

20130321-234503.jpg
Förra gången vi var på Grevagården var Fleur felfri i alla sina starter, då tävlade hon som unghäst, duktig tjej!🙂

4 thoughts on “Pannkakor mot Grevagården

Kommentera

