Bra start!

Alla hästar har skött sej kanon sina första rundor för helgen!! Är speciellt nöjd med hur Zinta var och hur jag och Uno var som team! Jag var lite spänd på Zinta eftersom jag inte visste hur formen var riktigt då hon som ni vet varit lite galen… Var rädd att hon skulle börja med sina cirkuskonster, men icke! Älskade häst, som hoppar så fint fast jag inte red till 100% perfekt! Unos runda är jag såååå nöjd med, weeehoo!🙂 Allt flöt på och vi kom perfekt överallt, härligt! Fleur red jag lite taskigt på en linje, fick inte tillbaka henne så hon hoppade på ett halvt galoppsprång för lite in i en kombination, snäll häst! Dålig stil av mej. Sen hoppade hon megastort över alla hinder, tappade till och med tyglarna på ett! Inte en perfekt runda men är faktiskt nöjd ändå, Fleur var ju duktig!🙂 Banan var klurig och ganska svår, som vanligt här🙂 just därför gör det mej ännu mer nöjd med rundorna! Zinta hade förresten ett nedslag, Uno felfri på hinder och två tidsfel, Fleur tre nedslag och två tidsfel. Red långa vägar med alla hästar idag, ingen fokus på placering.

Nu ska vi äta lite lunch sen går jag nog och kikar lite på nästa klass🙂 Måste mocka, smörja och greja också…

2 thoughts on “Bra start!

Kommentera

