Som vanligt

Ja men som vanligt blir man sjuk när man är ledig, det hör väl till? Hinner verkligen inte vara sjuk nu så jag har tagit hjälp av några trogna vänner, Otrivin, Ipren och Zyx.

Annars rullar dagen på, har passat på att städa lite smått i huset, Tinja fäller så mycket nu! Daniel har hämtat spån och jag har mockat några boxar, fixat med lite annat plock i stallet… Efter lite sen lunch och lite anmälningar till kommande tävlingar får det bli dags att gå upp till stallet och fortsätta jobba🙂 Går en aning segare än vanligt och blir lite fler pauser men men..

20130404-153127.jpg

20130404-153144.jpg
Lukas och Flippe❤

7 thoughts on “Som vanligt

      • oj hur gammal är han nu? måste bara säga att ja är grym impad av dig. som orkar att ha ett vanligt jobb och sen ta hand om alla dessa hästar.. ja är glad att ja hinner med två. och jätte roligt å läsa din blogg och följa dig till framgång🙂

      • Han är 22 tror jag🙂 Åh, tack! Jag blir så otroligt glad för så fina kommentarer! Det gör att man orkar kämpa lite mer, för visst är det mycket slit och inte lika roligt varje dag… men jag hoppas att en dag kunna arbeta med hästar på heltid, det är min dröm!

Kommentera

