Ni är underbara!

Sitter och läser alla fina kommentarer jag fått på blogginlägget nedan, blir så glad! Tack snälla ni ♥ Har så otroligt långa och slitsamma dagar, jag har valt det själv, och jag älskar det verkligen men ibland tar energin slut. Jag vill så mycket… Jag vill framåt, jag vill bli bättre i min ridning, jag vill utvecklas, jag vill utveckla mina hästar, jag vill göra bra ifrån mej på mitt vanliga jobb, jag vill vara en bra vän, jag vill vara social, jag vill vara hjälpsam, jag vill träna själv, jag vill vara snygg, jag vill vara smal, jag vill ha ett städat hem, jag vill ha ett städat välskött stall, jag vill ha glada väluppfostrade hundar, jag vill umgås med min familj, jag vill ta det lugnt med Daniel, jag vill vara rolig, jag vill vara ödmjuk,  listan slutar aldrig! Jag måste lära mej att inte ha så höga krav på mej själv tror jag… och att någon gång försöka tänka på det jag är bra på!

Blir verkligen så otroligt glad och peppad av era kloka och snälla ord, tack underbara ni! Kul att så många är med mej framåt, känns som ett fint stöd som gör det lättare att lyckas🙂

DSC_0076

 

DSC_0050

4 thoughts on “Ni är underbara!

  1. Om vi inte skulle vilja så skulle vi aldrig bli bättre! Men allt det det där det är du redan! Nu jobbar vi ju med finslipningen! Tänk på flowet i höstas, det är din lägsta nivå! Glöm aldrig det! Bästa du!!❤

Kommentera

