Film på FiaLotta

Börjar med en film från andra gången jag rider henne🙂 Fick en hopplektion av Magnus innan vi begav oss hemåt med henne, är otroligt tacksam för vårt samarbete med Magnus och Camilla på Stall Karupslund! De hjälper mej så mycket med både hästar och massor av värdefulla tips, skönt att ha de med sig i mitt ”team”.

http://

 

Jag gillar hennes energi och hennes avstamp i hoppningen! Hennes positiva inställning till att hoppa, härliga häst! Sen är jag medveten om att vi även har endel att jobba med…😉

Nästa film är från när jag och Daniel åkte in och hoppade lite i Arvika, tycker redan jag fått lite bättre koll🙂

http://

 

Åh vad jag längtar tills första tävlingen!🙂

4 thoughts on “Film på FiaLotta

  1. Nu har jag hittat hit också😀 KUL😉 Vilken häftig häst! blir rolig ute på banorna sen… Jag får nog hålla hårt i hatten ;D

Kommentera

