Stressvardagen har börjat!

Då var mitt sommarlov slut, dags att sluta låtsas att man jobbar heltid med hästar och återgå till mitt vanliga jobb också. Underbart.

Alla hästar blev ändå ridna, Daniel var så snäll att hjälpa mej med Uno och Caramell! Jag red Zinta och Fia. Strax dags för kvällsmat för oss, efter att alla tolv djur fått sitt är det äntligen dags för mej och Daniel att äta.

Caramell fick hoppa för första gången efter den långa vilan idag! Ett kryss på typ 30 cm!!😉 Hoppen efter hindren var större kan jag väl avslöja… Frågade Daniel om han verkligen var säker på att han ville prova hoppa eller om vi skulle byta häst, men han var fast besluten om de, de är bästisar, Daniel och Caramell🙂 Är väldigt glad att Daniel hjälper mej så mycket med Caramell, skulle aldrig hinna rida fyra hästar själv varje dag. Så Daniel har fått huvudansvaret över Caramell när han satts igång efter vilan då jag velat koncentrerat mej på de som tävlar, å vilket jobb de gjort! Sen rider jag honom också såklart🙂

20130812-215147.jpg
De va kul att hoppa😉 finns film, kanske ni får se nån dag🙂

8 thoughts on “Stressvardagen har börjat!

Kommentera

