Galopp på gröna ängar

Tog en härlig uteritt på Zinta idag, traskade i skogen och galopperade på ängarna, inte så mycket att klaga på!🙂 Zinta har haft en lugn vecka med vila och uteritter, nästa vecka kommer likna den här veckan sen får vi se om hon är på hugget igen🙂 hon gick ju verkligen kanonbra på Hammarö och även på Sundbyholm så tycker hon är värd en lugnare period ett par veckor innan vi drar igång igen🙂
Arvika Nyheter ringde igår när jag var på jobbet, hade skickat in länk till resultatlistorna från Hammarö och en bild🙂 tyvärr hann jag inte svara, fast det var med en liten text ändå idag, kul🙂

Nu ska jag äta lite lunch, passar på när ändå hästarna också gör det, sen fortsätter jag med ett pass i paddocken på Fia, som ska tävla på söndag🙂

Uno och Caramell får gå sist, har jag tur slipper vi regnet!

20130816-130522.jpg

Kommentera

