What can I help you with?

Asså, Siri kan dra så innih*lv*te långt bort i skogen de bara går, sen lika långt till. Siri är nörden som ”hjälper till” på IPhone. Som väckte mej inatt och vägrade hålla käften. Försökte bara trycka bort kärringen men de gick inte, börja stri igen efter någon minut, provade ta på ljudlös, vände mej om och precis när jag skulle somna om börjar f*nskapet skrika igen! aaaahhh! stängde av mobilen och ställde alarmet på Daniels mobil istället, ifall min skulle säga upp sig helt efter mitt lilla raseriutbrott…
Mobilen var ju helt knas inatt och levde sitt eget liv, såg nu att jag lyckats fota skiten inatt, haha!

20130820-220206.jpg
Asså, förlåt, men jag hatar verkligen Siri! Skrek håll käften till henne inatt å hon bara sket i mej, så jäkla respektlöst. Svarade ju faktiskt på hennes fråga, provade även på engelska men hon verkar stenkorkad den damen, nej Apple, anställ förfasen en ny kärring!

One thought on “What can I help you with?

Kommentera

