Tagga tävling

Direkt efter jobbet blir det att tagga tävling med träning🙂

Mia kommer till oss och har träning, trots störande magkatarr känner jag mej tipptopp på ridfronten, känner mig taggad till tusen för både träning och tävling!🙂 Till helgen är det Hammarö och bl.a. DM som gäller, som planen ser ut just nu är det Uno och Fia som får tävla på lör och Fia och Zinta på sön, vi får se vad min mage säger om det, sön VILL och SKA jag dit iaf😉

20130829-103113.jpg

20130829-103135.jpg
Fina Zinta, i helgen är det äntligen hon som får följa med igen efter en lite lugnare period!🙂 känner på mej att hon är minst lika sugen på tävling som jag…🙂

2 thoughts on “Tagga tävling

Kommentera

