Brev från Mackenzie

Hej!
Allt är bra med mig.. Jag har ” jobbat” 1 gång i veckan då det passat mig. Nu kommer det bli annorlunda då jag vill komma in varje kväll, men jag har lagt på mig många kg & njuter av livet.
Då man väl fått rida mig är min matte nöjd, jag ” stilar” när jag byter galopp & jag har fått upp tempot på alla härliga gärdes vägar!
Här är härligt att vara.
Mackenzie

20130929-220427.jpg

Fina killen, Gud vad jag saknar dej, men jag vet att du har det bättre än bäst, det är du verkligen värd! ❤ Värmer hjärtat att få ett sånt här brev. Fina, fina skrutt.

6 thoughts on “Brev från Mackenzie

Kommentera

