Dags för tävling och inviger nytt täcke

Heeej!
Va längesedan jag blogga nu, har saknat er, fast jag inte riktigt vet vilka ni är…😉 konstigt de där🙂

Lastbilsblogg är min grej, då har jag tid att dricka kaffe, fundera och chilla lite🙂 riktigt najs!

Vi är påväg till Örebro för ett litet mini meeting, kallar det för de för det känns så🙂 Bara lördag till söndag och bara en häst! Känns lite som en rolig minisemester… Men Zinta och Caramell är ju inte igång och Uno är såld. Så helt plötsligt har jag bara en häst, känns ganska tråkigt faktiskt. Men jag försöker passa på att njuta, kanske det var meningen för mig också, att ha en liten brake, jag gillar att tro på ödet, livet blir lättare och mer okomplicerat då, det är redan komplicerat nog, speciellt om man lever ett liv med hästar😉 Till veckan är det dags för återbesök med Zinta och Caramell på Husaby, jag hoppas få åka hem med två otroligt friska hästar! Ni kan väl hålla en tumme.

Fia står bak i lastbilen och mumsar hö, jag och Daniel mumsar smörgås och kaffe, hundarna är också med och ligger just nu och snosar på en tjock filt, solen värmer genom rutan och det ser ut att bli en fin dag!

20131012-085606.jpg
Fia gick inviga nya trust täcket vi köpte på mässan i Falsterbo i somras, så snyggt! Sitter verkligen som ett smäck. Har velat haft ett sånt täcke länge men de är lite i dyraste laget… men när vi var där hade de mässpris plus att jag prutade ytterligare, så vi fick två likadana täcken till priset av ett! Bara olika storlekar, nöjdast!🙂

5 thoughts on “Dags för tävling och inviger nytt täcke

Kommentera

