Jag vill tävla!

Sitter och är lat i soffan. Är förkyld och vaknade med ännu mer ont i halsen och utan röst, så trevligt. Hoppas det blir bättre tills imorn då jag ska ha en liten minikurs för några ponnyryttare.

Sitter iaf och följer Swedish Riders Trophy på Equipe. Denna gång är det på Grevagården. Är så sjukt tävlingssugen! Mitt mål i år var att delta i SRT med Zinta, nu blev det inte så tyvärr, skulle varit så kul! Hoppas vi kan ha det som mål nästa år. Att gå från att ha 4-5 hästar att rida till att ha 1-2 är ovant, vissa dagar kan det vara ganska skönt… men de dagarna börjar lixom ta slut nu… Men borde försöka njuta, nu kommer de kalla och mörka dagarna smygande, jag vet hur det är att hålla 3 hästar i tävlingskondition utan ridhus hemma. Det krävs att man har en klar målbild.

20130321-234503.jpg

 

 

Fleur på Grevagården förra året, shit vad hon hoppade, fina tjejen!

2 thoughts on “Jag vill tävla!

Kommentera

