Tur & retur Skåne!

Då var det dags för en tur ner till Skåne igen för att hälsa på Magnus och Camilla på Stall Karupslund, alltid lika kul! Blir en snabbvisit den här gången, kolla på lite hästar, blir väl kär i allihop som vanligt😉

För er som letar häst kan jag varmt rekommendera Stall Karupslund! De har hästar i alla åldrar och prisklasser och är otroligt bra att ha och göra med🙂 Är oerhört tacksam över att kunna ha ett samarbete tillsammans med dom.

stallkarupslund.se
Kika in på deras hemsida vettja🙂

20131031-091001.jpg
Fina Fifty, sto f 2005 tävlat internationellt 140🙂 Som dessutom är världens snällaste och ambitiösaste häst.

7 thoughts on “Tur & retur Skåne!

  1. Hoppas du hittar ngt kul att ta med hem (om det nu är det som är meningen?)! Om du inte skulle hitta ngn svårklasshäst (tror jag det heter) där så ska du inte förtvivla. Du, men bara DU, kan få låna Zavanna nästa säsong. Jag är (ganska) säker på att hon hoppar det mesta, iaf med dig på ryggen! Dessutom är hon en jäkel på att slå bakut: i varje galoppfattning, om ngn häst passerar i snabbare gångart än skritt, om en bil med släpkärra kör förbi, om hon inte får springa iväg i okontrollerad galopp när hon känner för det osv. Detta adderar ett extra moment av spänning till varje ridtur! Hon har en fin stamtavla med rena linjer (?) och är själv diplomsto! Denna kan DU få tävla, bara för att du är BÄST! Hur glad blir du nu??? Kram på dig min vän!
    Ps! Nu när jag skaffat transport kommer jag ner till dig när du minst anar så kan du ju testa henne över några vattenhinder, murar, kombinationer och trippelbarrar (?)!

  2. Jenny, jag tolkar din tystnad som att du har svårt att få fram orden (texten) eftersom du fortfarande (lätt chockad) svävar bland rosa lyckomoln över mitt mkt generösa erbjudande!!!😉 Hmmm…

Kommentera

