Hemma igen

Haft en ordentligt trevlig helg i Stockholm, god mat, grymt sällskap, bra hoppshower med bland annat top ten och Peder Fredricsons fyra vinster! Hatten av alltså. Sen har det blivit en del shopping🙂 Brukar spara pengar i flera månader innan om jag vet att jag ska på mässa🙂 Såå kul! Får försöka få till lite bilder på mina fynd😉

Nu har jag precis kommit in från stallet, är jättehungrig och jättetrött. Blev en sen kväll då jag jobbade över idag pga ett möte. Sen hade vi tre motionssugna hästar som stod och väntade på att få springa av sig lite energi, Caramell går på ett nytt bett nu och jag har aldrig någonsin märkt så stor skillnad på en häst bara pga ett bett!! Coolt. Får visa bild och lite sånt om det också, ett hett tips alltså!

Ja, ni får vänja er med mina flummiga inlägg… är en Flum just nu tror ja😉

DSC_0659

 

Sommar, hästar, ljusa kvällar, värme, sol och klar himmel ♥

One thought on “Hemma igen

Kommentera

