Film från Luciashowen

Hallå på er!!

Härregud vad det händer grejer här, nu hoppas jag verkligen 2014 kommer bli mitt/vårt år!  Lite saker som hänger i luften nu men får vi till alla pusselbitar så de passar kommer de bli kanon, kommer berätta allt här när jag vet🙂

Nog om svammel… Linda har varit snabbare än mej att fixa ihop en film från vårt nummer på Luciashowen så jag snor den hit, så ni får se🙂 Vi inleder tillsammans med Anna och Ludde, så vårt nummer startar med två hästar och en hund!🙂 Anna och Ludde var med på Freestyle SM 2013 så det var riktigt kul att de kunde vara med och göra vårt nummer mycket bättre🙂 Ludde är proffs på att charma och få igång publiken och Anna har lagt ner ofattbart mycket tid på att träna trix med honom, ingen slump att de deltog i SM precis. Allt är inte med på filmen men vill ni se Anna och Luddes lilla solonummer kan ni kolla hennes sida rocktassar.se :) Efter inledningen med dem fortsätter jag och Linda att ”utmana varandra”, Linda börjar med att visa mig hur det ska gå till att hoppa en bana, jag fortsätter med att hoppa en bana med ”lite stil”, Linda tycker det är töntigt och slänger av sadeln och hoppar barbacka(!!) sen avslutar jag med att höja upp och hoppa ett hinder lite högre… tror de va typ 135 lr nått, vill inte hoppa högre då det känns onödigt med ny häst osv… Zorinas egna lilla show bjuder hon på när jag ska vända upp mot publiken, göra halt och en hälsning, då ställer hon sig rakt upp på bakbenen för att bjuda publiken på något extra, vilken showhäst jag har! Jag är inte sen med att hänga med på noterna och avlutar såklart med en hälsning direkt hon är nere på alla fyra igen, tror vi kommer bli ett bra team, jag och Zorina… ;) ♥ Tror de flesta i publiken trodde det var planerat så det måste väl vara ett bra betyg?🙂

http://

 

DSC_1881

 

 

4 thoughts on “Film från Luciashowen

  1. Men hjälp vilken jävla bild!! Ser ut som jag tappat allt man kan kalla hållning och what about bullmusen??Haha Ser ju helt sjukt ut? Sån där gammalkärringmusenhängerutmus…+100kg…Jag bjuder på den..;)

  2. Säger bara: ”Wow Anna! Sjukt imponerad! Förstår att det ligger några timmar bakom detta…
    Och Jenny; jag trodde också det var meningen med stegringen🙂 Snyggt!

Kommentera

