Best of 2013 FILM

Då är filmen som sammanfattar 2013 klar :) 

Har fått lite hjälp av Anna ”Bimbo” med början, hon är superduktig på att redigera film. OCH hon har mycket mer tålamod än mig…😉 jaja, fick till det hyfsat bra iaf… något jag saknar i filmen är Caramells alla bravader han bjudit på, har inte ens en tiondel på film tyvärr… men något litet hyss har jag fått med😉 Sen skulle jag vilja ha lite mer ”runt i kring” klipp också men man får inte allt här i livet🙂 Största jobbet var nog att finna roliga och bra klipp, har säkert missat massor men skulle jag ha med allt skulle ni få se en 3450 timmar lång film😉

Vad tycker ni, va den kul!? 

http://

9 thoughts on “Best of 2013 FILM

  1. Grym film Jenny! Vad duktig du blivit😀😀😀 Super! Synd jag inte kunde vara med på hela! Jisses vad jag skrattade!! Haha, tårarna rann på flera tillfällen =)😉

    Ska sätta mig under helgen och göra en egen ”Best of” tror jag😀 Se över om du kan komma imorrnkväll och förgylla min lördagkväll❤ Puss!

Kommentera

