Ett nytt år, jag är redo, är ni?

Första dagen på et nytt år.

Känns helt okej. Känner mej så otroligt laddad och motiverad till ett nytt år, vill ta tillvara på det här året och utvecklas som ryttare, det är mitt största mål. Jag vill göra en noggrann och bra plan för året, har börjat planera för ganska längesedan men vill ha det perfekt. Jag har superfina hästar i stallet nu och vill känna att jag är värd dom och kan få till ett bra år. För att lyckas med mina mål måste jag ha mycket hjälp och få till ett grymt team som jag kan lita på och känna mej trygg med till 100%. Jag är beredd att satsa mer än någonsin, i den mån jag kan såklart.

Jag kommer som sagt behöva mycket hjälp, med allt från mockning till pepptalk till planering till träning till ja ni vet, allt

Idag ska jag börja se över teamet och mina delmål och mål, otroligt viktigt, och kul! Några har en given plats, som jag aldrig någonsin skulle klara mig utan sen hoppas jag några nya kan komma in för att få till det ännu bättre. Känner iallafall att det är viktigt att de som ingår är med på tåget att satsa fullt ut, jag är redo!

Vill ni vara med!?🙂

3-79794079821

11 thoughts on “Ett nytt år, jag är redo, är ni?

  1. Jag kan städa boxar ibland, hjälpa dej med Flippe och nån gång kanske kanske (få) skritta fram Caramell åt dej =) Men det jag ALLTID kan göra (och gör) är att hålla tummarna för dej och peppa så bra jag kan!! =) Så jag är med!!

  2. Ja är gärna me å hjälper till med allt ja kan när ja är på benen igen efter opererationen😉 Tycker de är jätte kul å ha nått att göra å kunna få hjälpa till!🙂 Hejjar på er så länge, tror stenhårt på att du kommer göra ett ännu mer fantastiskt år i år o vinna massor! :)) Kram

Kommentera

