Det går fort när man har kul

I helgen har vi haft besök av min barndomskompis Anna från Stockholm. Vi har känt varandra hur länge som helst och varit på många resor i hela Europa tillsammans på Rallycross tiden, när pappa tävlade EM. Annas pappa är mekaniker och har jobbat hos oss från och till i typ 100 år🙂 Anna har fyra egna hästar som hon tävlar fälttävlan med och hon är lika hästnörd som mej… Sådär hästnörd så vi gnäggar istället för snarkar eller tänker att vi måste fodra upp oss med lite mer havre när vi är lite trötta en period (Det har faktiskt hänt att jag tänkt det på riktigt… N Ö R D)
Vi har iaf haft en riktigt trevlig helg! Anna har fått prova rida mina Ferraris, Caramell och Zorina, tror hon tyckte det var lite ovant men att de va fina… Dom skötte sej väldigt nice iaf, blev nästan förvånad över va snälla de va, iaf Caramell😉 Jag hade förberett Anna för det värsta åsså får hon sitta på två snälla kor… Haha🙂

20140106-175434.jpg

20140106-175721.jpg

Idag har jag tränat för Mia med Zorina och Caramell, mer om det senare!🙂

Kommentera

