Några timmar till tack

Åh vad jag skulle vilja ha några timmar till på dygnet, hinner ju inte allt jag vill på de fjuttiga 24…🙂

I onsdags var jag vikarie på ridskolan i Arvika, hade fem lektioner mellan 16 till 21. Det var otroligt kul! Fyra av grupperna hade hoppning så det passade mej väldigt bra😉 Är så imponerad av ridskolehästarna, grymt snälla och även riktigt fina. Även ryttarna var duktiga och så snälla som svarade på vikariens frågor angående lite rutiner…🙂

Mamma var snäll och hjälpte mej i stallet då jag ju jobbade på mitt vanliga jobb på dagen, Daniel var tvungen att greja med lastbilen då vi bytt ut en del delar på rampen. Plockade upp Daniel strax innan tio på verkstaden för att åka hem och natta och fodra både våra djur och oss själva🙂

20140117-100441.jpg

Igår var jag hemma strax innan fem från jobbet och det blev en lång kväll i stallet då vi ju kom lite efter med ridning osv pga min frånvaro i onsdags🙂
Hästarna var som raketer på nyår och älskade att hoppa runt i den djupa snön måste väl erkänna att jag tyckte det var ganska roligt jag åxå, även fast jag var tröttare än tröttast och längtar grymt efter våren.

20140117-101151.jpg
Idag är jag ledig från skolan och allt går i slow motion, sitter just nu i soffan i sadelkammaren med två mysiga vovvar…🙂

20140117-101250.jpg

One thought on “Några timmar till tack

Kommentera

