Namnbrickor

Det är många som tyckt mina namnbrickor till hästarnas träns varit fina och frågat vart jag köpt dom, det är min svärmor som har en liten ”allt i allo” affär i Årjäng som gör dessa fina namnbrickor. Eftersom det är så många som varit intresserade tänkte jag fixa så ni kan beställa och köpa dom via mej här på bloggen :) 

20130202-150807.jpg

 

Skicka ett mail till jenny@kristofferssonridsport.se om ni vill beställa.

20130219-223031.jpg

Glöm inte att skriva vilket namn ni vill ska stå på brickan!😉 De kostar 75kr st inkl eventuell frakt🙂

Funkar även fint till hund, vi har till båda våra hundar med mitt mobilnummer bakom :) 

 

One thought on “Namnbrickor

Kommentera

