Söker medhjälpare

Som rubriken lyder söker jag en ”medhjälpare”.

Söker en person som har lust och möjlighet att hjälpa mig med mina hästar. På gården står just nu fem hästar och som planen ser ut kommer det utökas med minst en till. (Ja, ni läste rätt, mer om det längre fram😉 )

Kommer behöva lite hjälp med allt möjligt, listar upp lite här nedan:

  • Hjälpa mig rida någon av hästarna 2-3 gånger i veckan
  • Hjälpa till att mocka och sköta hästen/hästarna ( de dagar du är här och rider då🙂 )
  • Följa med på tävlingar, kan variera mellan allt från mindre lokala tävlingar till större nationella tävlingar som vi är på hela helger. (Bor i lastbil då)
  • Ta hand om hästar (rida, mocka osv) som är kvar hemma när vi är på tävling.

Jag söker dig som:

  • Är ödmjuk, noggrann och tänker på hästarnas bästa
  • Är seriöst intresserad av ett längre samarbete
  • Kan rida något pigga hästar, mina hästar är väldigt snälla men en aning pigga🙂 Så det är bra om du har lite vana av det, men som sagt de är väldigt snälla🙂
  • kommer när det är planerat, viktigt annars försvinner liksom vitsen med de här
  • är glad och har sjukt kul humor!😉

Det är viktigt för mig att vi har lika tänk kring hästarna, jag är väldigt noggrann med mina hästar, utrustning och stall. Du behöver inte ha massor av erfarenheter, det kan vi skaffa oss tillsammans🙂 Viktigaste är att du är villig att lära dig och att du älskar hästar🙂 Om du inte känner för att följa med på tävling är det inget måste såklart, det jag främst vill ha hjälp med är den vardagliga skötseln och ridningen. Kika in på ”våra hästar” för att få reda på mer vilka hästar det är som står här.

Skicka ett mail till jenny@kristofferssonridsport.se eller skicka mail via Facebook om du är intresserad att bli en del i Stall KRS!🙂 Berätta lite om dig själv, vilka erfarenheter du har och vad du förväntar dig av vårt samarbete plus eventuella frågor såklart! Ju tydligare du är desto bättre🙂 Tveka inte utan hör av dej, kanske det blir bästa året ever!😉

DSC_1224

One thought on “Söker medhjälpare

  1. Ping: Kolla in! | Carpe Diem

Kommentera

