Lärorik kurs på Jump Club

Hej och hå, nu har jag landat i soffan efter en otroligt rolig och lärorik helg på Jump Club, är så tacksam över att fått åka på denna kurs!
Idag fick vi hoppa bana, Zinta hoppade varken högt eller så mycket enligt plan men skötte sig ändå ganska bra🙂 En aning het bara😉
Zorina var underbar att rida, vilken känsla hon ger den hästen!

Nu slocknar jag snart, är helt slut 😴😊 Får försöka fixa ihop film imorn 👍 Har ni sett att Sylve ska filma träningstips och lägga ut på jumpclub.se? Tror vi hoppade samma bana som de kommer filma under veckan😉

20140209-220041.jpg
Redo för att åka hem🙂

4 thoughts on “Lärorik kurs på Jump Club

  1. va duktiga ni är!! Ser fram emot att få se film =)! Jag ska dra iväg till flygplatsen för att åka på jobb i JOKKMOKK jag… Inte lika kul kanske. Men njuter över att mina pojkar också är riktigt fina, pigga och roliga att hoppa med. Hoppas vi ses snart Jenny! Kram

Kommentera

