Film dag 1 – Zinta

Här kommer en film från träningen för Sylve dag 1 med Zinta🙂

Zinta hoppade ju inte jättemycket så tror jag fick med alla språng vi gjorde på filmen🙂 Daniel filmade inte när jag red henne med en hand heller, typiskt, jag som skröt om de😉 Men tror jag har med en del när jag rider Zorina med en hand, så de får komma i nästa film🙂

http://

Är väldigt nöjd med hennes pass ändå, hon var ju supercool, duktig tjej🙂 Sen sitter inte allt perfekt men det hade varit ganska konstigt efter en lång vila från hoppningen..😉

Kommentera

