Film dag 1 – Zorina

Då kommer en lite längre film  från träningen för Sylve med Zorina första dagen🙂

Är nöjd med träningen och det var verkligen såå kul! Red med Linn Backman som jobbar för Sylve nu och med en tjej som heter Amanda som tävlar SM den här helgen. Vi pratade lite efter passet att det är så viktigt att träna tillsammans med andra som är duktiga då man lär oerhört mycket av det också. Å då fick jag kommentaren av Sylve att jag rider bra! Hallå!? Jag, som red tillsammans med två andra superduktiga ryttare, fick kommentaren att jag rider bra? Å den verkade vad jag förstod det som helt ärlig. Det är sant! Haha, visste inte vad jag skulle säga, blev nog mest generad. Blir generad nu till och med, när jag skriver de, haha🙂 Skriver det här bara för att jag blev så himla glad! Sylve sa att jag rider bra. Suger på den ett tag till tror jag😉 Sen vet jag inte, han kanske ångrade sig sen senare under helgen… när han fick se fler pass, vad vet jag! haha🙂 Men isåfall kunde jag iaf lura honom till det en dag! :p

http://

 

Fina Zorina, vilken häst asså ♥

7 thoughts on “Film dag 1 – Zorina

  1. åh va bra!! Och va kul att få se =)! Zorina ser ut som en riktig dröm, hur fin som helst! Och jag säger det igen; hon ÄR en Jenny-häst! Och du rider henne så bra, så jag är säker på att hon tycker du är en Zorina-människa! Kram

Kommentera

