Tre kronor

Lr tre stjärnor 🌟🌟🌟 är vad jag har 😊

Träningen med Caramell och Zorina gick jättebra idag! Caramell var riktigt het till en början men inga stopp och annat dröl hittade han på utan blev bara lite stark😉 så blev några extra volter mellan hindren till en början.. I slutet var han sådär underbar att rida, åh va kul de kommer bli till helgen då det är tävling! 😃
Zorina var fin hela passet igenom, den hästen asså.,. Mums! 😉
Efter att vi tittat på när Sverige tog hem ännu ett guld(!!!!!!!!) blev det en tur på Zinta, ganska lugnt men härrejösses vad fin hon var! Fick känslan äntligen när jag skrittade av, åh vad jag kämpat med att få henne acceptera skänken och ta stöd på yttertygeln under igångsättningen, Åååååååhhhhh vad jag kämpat! Kan säga att jag många gånger velat slita av mitt hår när jag ridit henne, hon har varit JÄTTEhet, så fort man lagt på skänken har hon svarat uppåt ist för framåt, istället för att ta stöd på bettet har hon sprungit med huvudet som en struts och benen som en påtänd islandshäst. Vi har inte kunnat rida genom en kortsida i trav utan att hon sprungit på tvären, småstegrat eller börjat galoppera.
Idag accepterade hon skänken OCH tygeln. Tänk att det kan göra mej så lycklig! Haha🙂 Nu är jag SÅ taggad att fortsätta framåt med henne, jäklar vad kul det ska bli, se upp hörrni, vi kommer bli farliga i år, Jenny och Zinta är tillbaka!😉 ✌😘❤

20140216-215322.jpg

20140216-215339.jpg

20140216-215407.jpg

Ser fram emot en grym vecka med två träningar för Louise Haaga och årsdebut på tävlingsbanan!🙂

Kommentera

