En liten film på Melle

Hej på er! Har inte orkat bloggat så mycket… sover dåligt/inte alls på nätterna så blir lite trött och grinig ;) Är så frustrerande när jag är jättetrött men åndå inte orkar sova! Somnar lätt på kvällen men när jag sovit i ett par timmar ligger jag vaken… söndag till måndag låg jag vaken näst intill hela tiden från kl 3 till klockan ringde vid strax efter fem! I natt har det varit lite bättre iaf… Såhär är det varje vecka, några nätter sover jag skitdåligt, tröttsamt är ordet. Skit i de nu! Trots att jag var döende trött igår kväll slängde jag ihop några få klipp från träningen med Caramell i söndags när vi var och hoppade🙂

Tycker han bara blir finare och finare, kul! Avslutningsvis hoppar vi en liten bana.

http://

 

Ska försöka få till resten av filmerna från Jump Club också… men som sagt, energinivån har varit låg efter nätter utan sömn, mycket/massa/mest på jobbet sen hästarna… Håll ut!😉

 

2 thoughts on “En liten film på Melle

  1. Åhh va fin han är Melleman!🙂
    Samma problem med den jäkla sömnen, ju tröttare desto sämre sömn:/ 😲 och med jämna mellanrum nätter då man ligger där irriterande vaken! En del tror det beror på månen,så i förrgår natt svor ja en vaken ramsa åt den klotrunda mångubben där uppe!! 😡⚡️🌝

Kommentera

