För bra?

Caramell hoppade som sagt helt otroligt fint igår, den känslan han ger… ja, lycka att få sitta på hans rygg! ♥

Men kolla här då.. haha, såhär kan det bli när man har en häst som hoppar ”för bra” och när ryttaren glömt korta lädren efter markarbetet…

IMG_7165

IMG_7166

haha🙂🙂 Söta Melleman!! ♥ Efter att jag fick korta lädren två hål var det en aning enklare att hänga med i Caramells gigantiska språng kan jag väl säga…🙂

20140221-214304.jpg

De här räcket låg på ca 150, högsta jag hoppat med Caramell🙂

http://

 

Här är några klipp från träningen, bland annat när han hoppar mej ur sadeln😉 I slutet är det några språng från när vi hoppade bana, fick tyvärr inte med hela banan då det blev fullt på min mobil😦

Nu ska jag sova, imorn blir det tävling!!🙂

Kommentera

