Kul att träna fina hästar!

Jag har alltid älskat hästar och speciellt att hoppa och träna, men nu är jag sjukligt förälskad i mina hästar och att träna! Haha🙂 men de e så himla kul!!
Idag tränade jag för Mia med Zinta och Zorina. Zorina var grymt fin! Speciellt i slutet🙂 Hon bjöd på många fina språng och jag bara njuter! Underbar är hon!🙂
Hoppade några kluriga linjer och en serie, inte så högt idag.
Zinta blir finare och finare, nu börjar jag verkligen få koll på henne i markarbetet men i hoppningen är hon sjukt het! Hon blir stark, studsig och vääääldigt glad😉 men sista banan vi hoppade hade hon lugnat ner sig och jag red faktiskt bra vilket ledde till en kanonrunda som jag är jättenöjd med! Bakom det där vilda kryper sakta men säkert den där skitfina Zinta fram, den hästen som ger mej en underbar känsla! Ah, vilket kul år vi ska ha!!
Jag vill hoppa mer, träna mer, rida hela dagarna, det är min dröm!🙂

20140226-203007.jpg
Bästa mamma var med som hästskötare idag ❤ är så glad för alla snälla människor runt mej som hjälper till i ur och skur!

20140226-203521.jpg
Fina Zorina! Tycker hon är så otroligt fin 😍 Den här bilden är från tävlingen i helgen, Caramell står och kikar bakom😉

One thought on “Kul att träna fina hästar!

Kommentera

