Spontan Pay & Jump

Hej hej!
Igår åkte vi på tävling med Zinta🙂
Eda hade Pay and Jump så tyckte det passade perfekt att kolla tävlingsformen på Zinta!
Hon är så söt min lilla skithäst. Först på dagen red jag Zorina.. Zinta såg lite sur ut när jag gick och hämtade in Zorina istället för henne men verkade ändå tycka att de var ok.. När jag sen tog in Caramell för att rida fick jag en sur blick av henne, när vi gick förbi hennes hage för att komma till ridbanan blev hon jättesur på både oss och Zorina, kastade sig runt i hagen med öronen skickade bakåt, knäppgöken. Hon tycker inte om när jag rider nån annan häst🙂
När det sen var hennes tur att komma in hade Daniel startat lastbilen och öppnat bak, hon hamnade lite bakom mej när jag skulle leda henne och jag känner att hon drar som fasen i grimskaftet, blev rädd att hon typ anföll nån av våra hundar då hon kan va lite sur på dom men nej då, hon drog mot lastbilen och skulle in där! Haha, söt väl!🙂 Gissa om hon var nöjd när vi gjorde ordning henne och lastade?🙂
Skötte sej super på tävlingen gjorde hon också! Ah, så kul!

20140228-164837.jpg
Vem tar hem första rosetten 2014 om inte min finaste Zinta?! 😊✌❤

Film kommer! 😊

Kommentera

