Tävling i helgen!

Har typ glömt att kika in här🙂 ber om ursäkt för det😉

I helgen åker vi till Lidköping på tävling, först anmälde jag bara Zorina och Caramell, visste inte om Zinta skulle vara tävlingsklar än. Men efter vi var på Pay and Jumpen kändes det som att hon var reda, anmälde henne men hamnade som reserv. Fick just reda på att hon kom med! Så himla kul! Så i helgen blir det tävling med alla mina tre stjärnor!🙂 Skitkul säger jag!

20140306-174030.jpg

One thought on “Tävling i helgen!

  1. Åh typiskt att jag jobbar och ska på kalas i helgen annars hade jag kommit och hejjat och pussat på caramell🙂 får hejja och kolla equipe ist😉

Kommentera

