Tråkigt

Har sjukt långtråkigt.
Hemma från jobbet idag och antagligen några dagar framöver. Försökte mej dit igår men kände redan påväg dit att det inte var en bra idé. Först proceduren att ta sej in i bilen. Att växla, aj. Fartguppen, fartguppen alltså, har dom alltid varit så stora och stötiga? Resten av arbetsdagen ska vi inte ens prata om.
Har fått konstaterat flera frakturer på revbenen höger sida, ja inte så konstigt att jag var lite svälld på ryggen😉
Så nu är det vila som gäller i minst två veckor. Tror läkaren sa att det kunde ta upp mot åtta veckor innan de var helt bra, jag minns inte, vill inte minnas.
Jag vilar på här nu, det är så sjukt intressant!! Ni ska bara veta asså.
Till helgen är Zinta anmäld till Örebro. Jag vill dit.
Fick en pessoasele av Daniel i födelsedagspresent, lägligt! Så igår blev det invigning för alla tre hästarna🙂 Alla accepterade den och jobbade på bra, så skönt! Zinta jobbade på avslappnat, så himla bra då ju Daniel inte kan rida henne, nu får hon röra sig hyfsat ändå🙂

Caramell var lite stel i höger varv😦 Glömt att säga det men han snubblade med mej i skritt här om dagen och gick ner på knä! Ulrika, vår ET skulle ändå hit samma dag så hon kollade honom och han fick lite vård🙂 Kan vara att han var stel igår efter det, hoppas det. Daniel ska rida honom idag så får vi se hur han ser ut. Håll tummarna.

Nej, kanske jag ska ta en titt på Facebook, kanske nån som uppdaterat något intressant medan jag bloggat?! 😑

20140318-131124.jpg

Kommentera

