Fler namnbrickor

Namnbrickorna min svärmor gör har varit väldigt populära! Så kul att ni gillat dom🙂
Nu finns det fler varianter att välja på!

20140319-115107.jpg
Silverfärgad namnbricka, lite större än de andra jag lagt ut. 95 kr

20140319-115225.jpg
Mässingfärgad namnbricka en storlek större än original, riktigt fin att ha på förbygeln! 95 kr

20140319-115437.jpg
Här är ”original”storleken🙂 de jag brukar ha på tränset. Funkar även fint till hundhalsband, jag har mitt mobilnummer på baksidan🙂 75 kr

Vill ni göra en beställning skicka ett mail till jenny@kristofferssonridsport.se

Kommentera

