Caramell 120 Lidköping

HEJ HEJ!

Eftersom jag inte kunde åka och tävla idag(!!!!!!!!!!!!!!😦 ) Lägger jag upp en film på Caramell sen Lidköping🙂

Idag skulle jag ha åkt till Örebro med Zinta, det är första gången jag får ställa in en tävling pga att jag inte orkar. Annars har det gått att tävla med världshistoriens magkatarr, spricka i armen, förkylning med feber osv. Men idag går det inte😦

Det här är som sagt när vi var i Lidköping, Caramells 120 klass, grundomgången. Är nöjd med rundan🙂

http://

 

4 thoughts on “Caramell 120 Lidköping

  1. Hej! Va fint ridet, ni passar så bra ihop! Snyggingar🙂 Krya på dej nu å bara hör av dej om de är nått du behöver ha hjälp me, ja har rejält långtråkigt här hemma😉 Kram

Kommentera

