GALEN

Nej, nu blir jag fasen galen snart!! Jag ORKAR inte ligga här i soffan å glo längre!! GAAAHHH!!! 

JAG VILL RIDA, träna, tävla!!

Imorn skulle vi åkt till Lidköping med tre hästar… åh, jag grinar ihjäl mej! Jag älskar att tävla i Lidköping.

Annars är det flera av mina vänner som åker till Louise Haaga på kurs…

Mia har träning åxå.

Å JAG LIGGER HÄR!!!!! AAAHHHHHHHH!

– Ja, men du får tänka att det kunde varit värre…

NEJ, jag orkar inte tänka på det nu.

Hade det inte gjort så jäkla ont skulle jag skrika så högt så taket reser sej. Men nej, de går inte… inget går, de går inte ens att skrika!!!!!

Sa till Daniel att jag bara vill gå ut å sparka i grushögen vi har utanför… sparka sparka, skrika. Men Daniel bara lika lugn som vanligt…

– Varför då ra? De blir väl inge bättre av de?

AHHHHH! Varför har han rätt heeela tiden?? Jag vill sparka i grushögen…😦

JA, jag vet! Jag är GALEN.

 

Bild 2014-03-27 kl. 09.58 #2

2 thoughts on “GALEN

  1. Uuhhh jag förstår dig!! Man får en grym abstinens!😦 När hundarna måste ha vilodag kör jag torrgående så jag ändå får ”träna”😉

    Haha. Gå ut o sparka i gruset då och se om det hjälper😉

    Vilken rak tumme du har🙂 ringde dig på morgonpromenaden förut, men du var upptagen😦 hörs sen? Puss

Kommentera

