Film från Trollhättan – Zinta & Zorina

Är som sagt supernöjd med både Zinta och Zorina! Såklart… de kan bli bättre! Men tråkigt vore det väl annars😉

Zorina river näst sista hindret, blir lite het på linjen innan och det blir korsgalopp för oss, är för sen att rätta till det vilket ger ett nedslag, annars tycker jag rundan är jättebra! Hon gör det så lätt och bara jag ridit in mej på henne mer på tävling kommer de här bli super!!🙂

http://

Zinta, ja, vad ska jag säga, jag hade sååå kul och njöt verkligen av varje språng! Kolla vad laddad hon är i slutet av banan!😉 När jag stod och väntade på att få komma in på banan såg jag redan då framför mej Zinta felfri, hon var så fin på framhoppningen. Riktigt skön känsla!🙂

http://

Lycklig över att ha så fina hästar!!

DSC_0193

4 thoughts on “Film från Trollhättan – Zinta & Zorina

Kommentera

