Film från träningen på Hammarö med Zinta och Zorina

Nu har jag klippt ihop en film från när vi var på Hammarö och träna, vilken otroligt fin anläggning vi har möjlighet att träna på! Heeelt fantastiskt! :) Satt och skratta typ hela tiden när jag galoppera fram på den ca 100×200 stora ridbanan med fibersand. Mia frågade om jag hade kul.. haha!🙂

Den här gången blandade jag klipp från båda hästarna, tyckte de va lite kul att jämföra, hiss eller diss?🙂 Filmen blev ju lite lång så det kanske är bättre att dela upp i två..

Zinta var jättefin! Ända från början, lagom pigg och riktigt rolig att rida, när både jag och hon är på rätt humör känns allt ganska lätt🙂

Zorina var lite försiktig i början, kändes som hon nästan hade lite scenskräck på den stora banan😉 Men sen kan jag lova hon tog för sej mer än mest…😉 Sista banan vi hoppar var hon väldigt laddad! Är glad att jag inte tog ett mildare bett som jag hade tänkt först… för jag hade fullt upp kan jag väl milt sagt säga..🙂 Vi gör om sista bågen på banan en gång då jag knappt fick in mina åtta galoppsprång på de 33 metrarna🙂 Fast hon va het hoppar hon riktigt fint tycker jag!

http://

One thought on “Film från träningen på Hammarö med Zinta och Zorina

Kommentera

