Typ trött

Asså… förra helgen var det tävling på ”hemmaplan”. Hammarö. Tävlingarna började 7 på morgonen, för att hinna fick vi gå upp 2.15 både fredag och lördag! Söndag, sovmorgon till 5.15 (Sagt det typ 100000 gånger till er jag känner, jag veeet. Men de va jobbigt)

Nu i veckan har jag jobbat över alla dagar utom onsdag, tisdag var jag hemma vid 21. Daniel har varit tvungen att fixa andra saker än stallet på ons och tors. Ah, har varit klar i stallet ganska sent varje dag kan ni kanske gissa… De e ju lixom inga maskiner man bara kan ställa in i garaget en vecka… Fast de skulle va ganska skönt ibland… Helt sjukt trött nu.

Den här helgen är det träning med tre hästar. Zinta idag, Zorina och Hoffe imorn. Fredrik, Daniels lillebror kommer på besök och ska bo hos oss i helgen, de blir skoj!🙂

Nästa helg, v 21, åker vi till Norrköping. Tävling fredag – söndag, skitkul!

Helgen därpå kan det möjligtvis bli debut med Hoffe i Christinehamn!🙂

Sen hörrni… sen åker jag och världens underbaraste till Turkiet för en veckas semester!

20121227-202604.jpg

One thought on “Typ trött

Kommentera

