Markarbete Hoffe

Idag har vi skuttat lite, jag och Hoffe 😊 Vi har mycket att jobba med, han behöver bli mycket mer stark och behöver mer flås, han behöver bli mer kvick och lyssna mer på mina hjälper. MEN, han har en riktigt fin inställning och jag gillar honom verkligen, älskar att utbilda och ”bygga” hästar!🙂 Hoffis är väldigt olik mina andra hästar, helt annan modell av häst, å valack..😉 Ja, de här kan bli bra, å jag tror det kommer bli det 😊👍

20140528-215412.jpg
Vattenmattan var väldigt läskig 😉

20140528-215456.jpg

Kommentera

