Dagarna går

Undrar hur många gånger jag sagt att jag älskar sommaren?! Jag njuter så mycket jag kan nu! Värme, sol och ljus är det bästa jag vet! Lite ledigt på de så…🙂
Är ju ledig från mitt vanliga jobb men ledig från KRS e jag ju inte😉 Önskar jag kunde jobba med hästar på heltid, även fast jag gillar att jobba som lärare är det ändå min dröm.
Skulle va kul om jag kunde få till bloggandet bättre åxå, jag gillar ju att blogga! Å har massa roliga bilder att visa, å massa skoj att berätta… Men som rubriken lyder, dagarna går.

20140802-225427.jpg
Riskerar att bli uppäten av Flippe..😉 😘

2 thoughts on “Dagarna går

Kommentera

