En fundering

Hej på er som fortfarande kikar in här! 😃
Vilket tålamod ni har… 😄 för på den här sidan händer det inte mycket nu.. 😉

Som jag skrev för några månader sedan har det varit grymt packat schema medan Daniel pluggat i Skara, nu är han ute på praktik och kommer hem på kvällarna, underbart!! Har även hänt massvis av andra saker som gjort att jag prioriterat bort bloggen.

Funderar faktiskt på att börja blogga lite igen, vi får se 😊 eller om jag bara kommer ha sidan för lite ”nyhetsuppdatering” ist för dagboksvarianten. Saknar i vilket fall att skriva 😊

Har hänt väldigt mycket på KRS den senaste tiden. Bytt och sålt flera hästar vilket varit påfrestande. Har fått jättemycket hjälp av Magnus och Camilla på Stall Karupslund och även av Sylve Söderstrand. De har hjälpt mej att ta rätt och stora beslut som jag aldrig skulle orkat gjort utan dom. Är så otroligt tacksam för det!! Omtänksamma underbara människor.

Om det nu blir så att jag försöker hålla liv I den här sidan får jag knåpa ihop ett inlägg om statusen på hästar som åkt och kommit. Så ni har en chans att hänga med 😊 Har varit en tuff tid att gå genom så har inte orkat dela med mej men eftersom det sakta men säkert ändå verkar ordna upp sig och jag börjar komma tillbaka till mitt vanliga jag så borde jag kunna dela med mej snart 😊

Ha det fint så länge, hörs snart igen! 😊

2015/01/img_1619.jpg

3 thoughts on “En fundering

Kommentera

