En krokig väg

Jag hoppas allt slit lönar sig i slutändan. Jag hoppas jag kommer kunna titta tillbaka till den här tiden och vara nöjd och glad över alla de beslut jag tog. 

Jag önskar någon kunde sitta på de rätta svaren och berätta dom för mej. Orkar inte tänka mer.

Jag vill inte falla i de djupaste dalar. Jag är inte så stark. 

Vägen till målen känns så lång. Så mycket längre än vad den någonsin känts. 

Jag behöver vända alla minus till plus. Jag behöver energi för att orka.

Det finns så många frågor. Det finns så lite svar.

Allt är inte alltid som det ser ut. Alla är inte alltid som man tror. 

Jag vill nå mina mål men vet inte om jag kan. 

  

3 thoughts on “En krokig väg

Kommentera

